T-skjorter

I dag har jeg virkelig fått føle på kroppen at jeg ikke tar Seroquel lengre. Jeg tror hvertfall det er det som er grunnen. Det føles veldig likt som da jeg sluttet på Effexor. Konstant svimmel og i ubalanse. Føles som hjernen ikke klarer å registrere hvordan ting er i forhold til hverandre og når jeg beveger meg kjennes det ut som jeg er på en båt. Aller helst vil jeg ligge i sengen helt stille, da er det minst ubehagelig. Men det er jo ikke noe særlig gøy det heller.

Fikk ikke sove i natt heller, selv om jeg fikk sovetabeletter kl 23.00 så sovnet jeg ikke før i 04-05 tiden i natt. Dritt…

Har kikket på t-skjorter på det O store internettet i dag og funnet noen t-skjorter jeg skal bestille meg i morgen når jeg får penger 🙂 Jeg er jo serie geek, så det blir serieskjorter, oh joy!

Kanskje jeg ikke kjøper alle i morgen, men i hvertfall noen av de 🙂 Can`t wait

3 kommentarer

Filed under Hverdag

3 responses to “T-skjorter

  1. Ah, jeg elsker House 🙂 Kule t-skjorter.

    Jeg kjenner også når jeg ikke har tatt seroquel på et par dager…Svimmel, hjertebank, angst osv. Har du trappet ned gradvis?

    • House er best! Fant masse kule House skjorter, men tror ikke det er bra for imaget mitt å ha mer enn en 😉

      Har tappet ned Seroquelen gradvis ja har gått fra 500mg til 0 på litt over en måned. Gikk fra 150 til 0 på fredag og svimmelheten har bare blitt værre og værre. Men det går nok over om noen dager. Gjorde hvertfall det da jeg slutta med Effexor

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s