No rest for the wicked

Orker ikke å prøve å sove i natt siden jeg MÅ opp kl. 09.00 for å ta bussen til Oslo. Så da pusler jeg puslespill, hører på lydbok, pakker, og rydder litt sporadisk. Misforstå meg rett jeg har ennå ikke begynt å pakke til Osloturen. Jeg hater å pakke, og utsetter det til siste minutt, noe som alltid medfører at jeg bare pakker ubrukelige ting og ender opp med å kjøpe meg nye ting, som jeg kan bruke, dit jeg drar. Siden jeg ikke planlegger noe særlig heller hva jeg skal ha med er som regel de klærne jeg VIL ha med skitne, noe som også er tilfellet i dag. Heldigvis skal jeg bo hos familie, så jeg satser på å få låne vaskemaskin.

Dagen i dag har gått med på kafè. Satt noen timer alene og løste kryssord. Etterhvert kom et vennepar av meg og de kjøpte gulerotkake og kaffe til meg. Snille venner 🙂 De har forståelse for at jeg er fattiglus som burde ha fått ukelønn. Jeg prøver å gi tilbake de få dagene jeg har penger og med å generelt være spandabel med ting jeg kan være spandabel med. Gaver, øl og lignende. Det er en grei deal. I dag fikk jenta i forholdet et par øredobber jeg har laget, hun ble veldig fornøyd, noe som fikk meg til å smile.

Katten er nå plassert hos sin nye «tante» som skal passe han mens jeg er på Øya. Vi lekte litt med laserpenn og koste oss før vi dro hjemmefra. Han så ut til å finne seg til rette mens jeg var der, gikk rundt å snuste på alt mulig og andre typiske katte-ting. Når jeg flytter skal han få ett stort klatrestativ av meg, jeg gleder meg allerede til å se han frese rundt i det.

Har jeg forresten nevnt at som gal kattekvinne elsker jeg lolcats!? Tilbrakte en times tid der i går. Det er sjelden jeg ler høyt når jeg er alene, men lolcats does the trick.

3 kommentarer

Filed under Hverdag

3 responses to “No rest for the wicked

  1. Lolcats er dritbra! Jeg har lolcats kjøleskapmagneter… Kos deg på tur! 🙂

Legg igjen en kommentar